Σεπτεμβρίου 25, 2007

Θέλει ακόμα λέει να προχωρήσουμε σε καθήκοντα φύλαξης.
Ο Γιάννης όμως του είπε ότι δεν χρειάζεται.. γιατί είμαι ήρεμος ήρεμος αλλά αν τα πάρω έχω εκρηκτικές αντιδράσεις
Αλλωστε λειτουργώ αποτρεπτικά και μόνο με το μέγεθος μου. Μου αρέσει να παρατηρώ τα πάντα και ρουφάω σαν σφουγγάρι, δημιουργώ τα δικά μου κριτήρια και αντιδρώ αναλόγως. Έχω ήδη από το παρατηρητήριο μου μάθει όλη την γειτονιά και μόνο σε ξένους είμαι σε "επιφυλακή"
Ο μπαμπάς είχε τους ενδοιασμούς του αλλά τον 15 αύγουστο του έδειξα τι αξίζω:
Γιόρταζε η μαμά και ο ανθοπώλης έφερε μια γλάστρα. Τότε δεν είχαμε κουδούνι...Έβαλε την γλάστρα λοιπόν πάνω στην μάντρα... εγώ έβλεπα..... φωνάζει μία ... εγώ έβλεπα....κάνει να ανέβει την μάντρα... ορμάω πάνω.... εγώ ακόμα γελάω- αυτός ακόμα τρέχει... ο μπαμπάς έβαλε κουδούνι και ταμπέλα.... καλά και ήρθε κιόλας με όλη την φασαρία αλλοιώς η μαμά δεν θα είχε γλάστρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: