Σεπτεμβρίου 25, 2007

Μόλις άρχισαν να με χρησιμοποιούν για συνοδεία και επίδειξη οι ευγενείς στα ταξίδια τους, εκπολιτίστικα.
Στην συναναστροφή μαζί τους απόκτησα ευγενική ψυχή ( όχι πως νωρίτερα δεν είχα.. απλά ήταν κρυφό χάρισμα) και ανέπτυξα το ένστικτο της φύλαξης και προστασίας. Πήρα και το παρατσούκλι καλόκαρδος γίγαντας.
Αυτά για την ιστορία.
Λοιπόν.. αυτή την στιγμή που σας μιλώ είμαι 84cm ύψος 60 κιλά.. κι ακόμα μεγαλώνω. Για μερικούς έχω τρείς μήνες ανάπτυξης ακόμα, για δε κάποιους άλλους θα ψηλώνω μέχρι τους 20 μήνες, μετά λένε θα παχύνωμέχρι τους 24.για την ιστορία κάποιος ρώσος πρόγονος μου έφτασε μέχρι 100cm. ( δίπλα του θα ήμουν σαν τον Φασούλα με τον Γκάλη ένα πράμα)
Aπό μωρό μεγαλώνω πολύ γρήγορα ( το 90% του ύψους το παίρνω τους πρώτους οκτώ μήνες) γι αυτό και θέλω προσοχή στην διατροφή μου αλλά και στην καθημερινή γυμναστική που μου παρέχει ο μπαμπάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: