Σεπτεμβρίου 25, 2007

Για την υγεία μου...
πρέπει να προσέχετε τα δερματικά προβλήματα, λόγω μεγάλου θώρακα συστροφή στομάχου, σαν μεγαλόσωμο σκυλί καρδιακά (σπάνια πια)...
αλλά αν δεν με προσέξετε κατά την ανάπτυξή μου μπορεί να αναπτύξω αρθριτικά και να σας αλλάξω τα φώτα....
( για όλα αυτά κτύπα ξύλο μακρυά από εμάς)
αν έχω ελλατώματα? σιγά μην σας τα πώ εγώ.. ρωτήστε και τον μπαμπά μου δεν έχω... Αν θέλει κανείς μπορεί να προσθέσει... άλλωστε δεν είναι απαραίτητο να τα έχω κι εγώ...
Λοιπον... ελπίζω προς το παρόν να σας αρκούν μεγαλώνοντας θα προσθέτω κι άλλα....

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο ωραία σελίδα και ωραίος σκύλος.

great dane είπε...

geia!!!endiaferomai na agorasw dano kai tha ithela merikes plirofories...prwto apo pou ton agorases kai poso kai deuteron eisai euxaristimenos apo tin ratsa???

endorama είπε...

Tι κάνει ο πανέμορφος Δανός σου?
Περιμένουμε νέες αναρτήσεις και φωτό γιατί μας έκλεψε την καρδιά...! :)

Unknown είπε...

κουκλος ο δανος !! να τον χαιρεσαι ! Φιλαρακος

stavros.m. είπε...

μπραβο σου GRDΑΝΕ την βρηκα απολαυστικη την δημοσιευση και εσενα πολυ ευρυματικο!!περιμενω και τις νεες αναρτησεις.α και ο ψηλος ειναι κουκλος!

Κωνσταντίνος Χ. Μαλαχάς είπε...

Apla iperoxos na einai kala...
eixa kai ego otan imoun mikros ton Cookie alla distixos iparxoun poloi enegkefaloi kai rixnoun foles :(
na ton prosexeis!

Ella είπε...

Γεια σου! Ειναι ονειρο ο σκυλος σου!! Θα μπορουσες να μου δοσεις μια - δυο συμβουλες? Ψαχνω να αποκτησω ενα τετοιο σκυλι.Το πηρες απο δω η απο εξωτερικο? Ξερεις καποιο εκτροφειο εμπιστω στην Ελλαδα? Και πως τον εκπαιδευω αργοτερα - πρεπει οπωσδιποτε να το στειλω καπου η μπορω να το κανω και μονη μου? ΑΝ μπορουσες να απαντησεις στο email μου (ellarusnak@gmail.com), θα ηταν πολυ ωραιο, ευχαριστω εκ των προτερων...

Unknown είπε...

gia sou grdane ime o kon/nos kai latreuo ta great dane.otan i moun mikroteros sto spiti eixame ena doberman kai ena jack rusell terrier alla pethanan.twra meta apo tosa xronia agapis irthe i ora na kano to oneiro mou pragmatikotita.sto blog exeis kanei poli kali douleia,gi auto thelo na mou doseis merikes plirofories sxetika me ton bruno!arxika apo pou ton pires?!exo psaksei gia ektrofeio stin ellada ma den brhka tipota!xreiazome boitheia!:)apnthse se mou meso mail(tziavaras31@gmail.com).se euxaristw gia to xrono sou.perimeno nea sou.